Livrare electronică
Primești Copie certificată carte funciară in în cel mult 2 zile lucrătoare cu serviciul URGENT, direct pe email.
Taxe oficiale incluse
Acoperim toate taxele necesare, fără costuri ascunse.
Consultanță personalizată
Suntem aici să te ghidăm la fiecare pas.
Urmează pașii de mai jos și obține documentul solicitat de la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară
Introduci datele
Completezi Județul, Localitatea, Numărul Cărții Funciare, Numărul Cadastral, datele tale de contact și de facturare.
Procesăm comanda ta
După efectuarea plății, verificăm comanda și adresăm cererea către birourile teritoriale de cadastru și carte funciară pentru obținere Copie certificată carte funciară (extenso).
Primești documentele
După soluționare, transmitem pe e-mail copia certificată a Carții Funciare(extenso) emisă de către ANCPI prin intermediul Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară teritoriale.
Primeşti copia certificată a Cărții Funciare(Extenso) emisă de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară teritorial.
Factura fiscală aferentă serviciilor pentru obținerea și furnizarea documentelor solicitate.
Acest serviciu furnizează persoanei interesate, copia certificată a Carții Funciare cu tot istoricul de la data deschiderii, pană în momentul ultimei actualizări.
Aceasta conține informații cu privire la suprafața imobilului și descrierea acestuia, la dreptul de proprietate și eventualele sarcini existente asupra imobilului.
Solicitarea se face prin selectarea serviciului, completarea formularului de comandă pe site cu datele de identificare ale imobilului: Județul și Localitatea (UAT - Unitatea Administrativ Teritorială) pe raza cărora se află imobilul, Numărul de Carte Funciară (de exemplu 123456, 123456-C1-U2, sau 123456-C1 pentru carțile funciare colective), Numărul Cadastral și/sau Numărul Topografic (de exemplu: 123456 sau 123456-C1-U2).
Pentru obținerea documentului comandat, Solicitantul trebuie să cunoască și să completeze: Numărul de Carte Funciară, Numărul Cadastral sau Numărul Topografic.
Cu serviciul URGENȚĂ, termenul de soluționare este de 2 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Termenul normal de soluționare este de 4 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Prin investigațiile intreprinse pe parcursul unui due diligence imobiliar, se verifică toate aspectele legale și tehnice ale bunului imobil pe care îl cumparați sau vindeți, casă sau teren, astfel încat să vă feriți de riscul de a achiziționa o proprietate care nu vă apartine pe deplin sau să vă afecteze dreptul de proprietate. În cadrul acestei verificari se consultă registrele de publicitate imobiliară și se verifică înscrierile și documentele care au stat la baza înscrierilor de la înființarea cărtii funciare pană în momentul ultimei actualizări. În lipsa acestor documente, cu acest serviciu se pot solicita din arhiva cărtii funciare documentele necesare, iar Copia de Carte Funciară(Extenso) oferă toate informațiile cu privire la înscrierile efectuate, chiar daca unele înscrieri au fost radiate.