Livrare electronică
Primești Copie încheiere intabulare in în cel mult 2 zile lucrătoare cu serviciul URGENT, direct pe email.
Taxe oficiale incluse
Acoperim toate taxele necesare, fără costuri ascunse.
Consultanță personalizată
Suntem aici să te ghidăm la fiecare pas.
Urmează pașii de mai jos și obține documentul solicitat de la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară
Introduci datele
Completezi Județul, Localitatea, Numărul Cărții Funciare, Numărul Cadastral, datele tale de contact și de facturare.
Procesăm comanda ta
După efectuarea plății, verificăm comanda și te contactăm în vederea transmiterii documentelor necesare pentru înaintarea solicitării către birourile teritoriale de cadastru și carte funciară pentru obținere Copie încheiere intabulare.
Primești documentele
După soluționare, transmitem pe e-mail copia certificată a încheierii de intabulare emisă de către ANCPI prin intermediul Oficiilor de Cadastru și Publicitate Imobiliară teritoriale.
Primeşti copia certificată încheiere intabulare emisă de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară teritorial.
Factura fiscală aferentă serviciilor pentru obținerea și furnizarea documentelor solicitate.
Acest serviciu furnizează persoanei interesate, copia certificată a încheierii de intabulare.
Solicitarea se face prin selectarea serviciului, completarea formularului de comandă pe site cu datele de identificare ale imobilului: Județul și Localitatea (UAT - Unitatea Administrativ Teritorială) pe raza cărora se află imobilul, Numărul de Carte Funciară (de exemplu 123456 sau 123456-C1-U2), Numărul Cadastral și/sau Numărul Topografic (de exemplu: 123456 sau 123456-C1-U2).
Pentru obținerea documentului comandat, Solicitantul trebuie să cunoască și să completeze: Numărul de Carte Funciară, Numărul Cadastral sau Numărul Topografic.
După procesarea comenzii, te vom contacta în vederea transmiterii documentelor necesare ce trebuie puse la dispoziție pentru înaintarea solicitării către birourile teritoriale de cadastru și carte funciară. Aceste documente sunt: copie act identitate proprietar/persoană interesată în cazul persoanelor fizice sau certificat constatator în cazul peroanelor juridice, extras de carte funciară, Convenție/Angajament.
Serviciul este disponibil oricărei persoane interesate care justifică un interes în raport cu înscrierile efectuate în cartea funciară.
Cu serviciul URGENȚĂ, termenul de soluționare este de 2 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Termenul normal de soluționare este de 4 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Prin investigațiile intreprinse pe parcursul unui due diligence imobiliar, se verifică toate aspectele legale și tehnice ale bunului imobil pe care îl cumparați sau vindeți, casă sau teren, astfel încat să vă feriți de riscul de a achiziționa o proprietate care nu vă apartine pe deplin sau să vă afecteze dreptul de proprietate. În cadrul acestei verificari se consultă registrele de publicitate imobiliară și se verifică înscrierile și documentele care au stat la baza înscrierilor de la înființarea cărtii funciare pană în momentul ultimei actualizări. În lipsa acestor documente, cu acest serviciu se pot solicita din arhiva cărtii funciare documentele necesare, iar copia certificată a încheierii de intabulare este un document ce se poate solicita.