Livrare electronică
Primești documentul în cel mult 5 zile lucrătoare cu serviciul URGENT, direct pe email.
Taxe oficiale incluse
Acoperim toate taxele necesare, fără costuri ascunse.
Consultanță personalizată
Suntem aici să te ghidăm la fiecare pas.
Urmează pașii de mai jos și obține documentul solicitat de la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară
Introduci datele
Completezi Județul, Localitatea, datele de identificare ale proprietarului persoană fizică sau persoană Juridică, datele tale de contact și de facturare.
Procesăm comanda ta
După efectuarea plății, procesăm comanda și adresăm cererea către birourile teritoriale de cadastru și carte funciară pentru obținerea certificatului de identificare al imobilelor.
Primești documentele
După soluționare, transmitem pe e-mail certificatul de identificare al imobilelor de pe teritoriul localității selectate.
Primeşti un certificat de identificare al imobilelor, emis de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Județean, prin birourile teritoriale, în care vor fi specificate numerele de carte funciară ale imobilelor ce figurează în proprietarea ta în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară disponibile în format digital, pe teritoriul localității selectate de tine.
Factura fiscală aferentă serviciilor pentru obținerea și furnizarea documentelor solicitate.
Acest serviciu oferă posibilitatea obținerii unui certificat de identificare al imobilelor, emis de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Județean, prin birourile teritoriale, în care vor fi specificate numerele de carte funciară ale imobilelor ce figurează în proprietarea ta în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară disponibile în format digital, pe teritoriul localității selectate de tine.
Dacă există cărți funciare vechi pe care figurezi drept proprietar, iar acestea nu au fost convertite în format digital la momentul solicitarii serviciului, certificatul emis nu va include respectivele imobile.
Solicitarea se face prin selectarea serviciului, completarea formularului de comandă pe site cu datele de identificare ale proprietarului persoană fizică sau persoană Juridică.
Cu serviciul URGENȚĂ, termenul de soluționare este de 5 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Termenul normal de soluționare este de 10 zile lucrătoare începând cu ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a înregistrat comanda.
Serviciul identificare imobile după proprietar poate fi folosit pentru: în situația în care nu cunoști elementele de identificare ale imobilui/imobilelor tale în vederea solicitarii unui extras de carte funciară, extras de plan cadastral pe ortofotoplan, sau pentru solicitarea copiilor certificate din cartea funciară, etc.